•    
        • ليست نظرسنجي‌ها

        • نظر سنجي
          عنوان: نظر سنجي
          كاربر: كاربر ناشناس



          مشتري گرامي

          با سلام ، در راستاي ارج نهادن به خواسته ها و انتظارات شما و همچنين ارتقاي سطي كيفي و محتواي مطالب وب سايت بانك ايران زمين در نظر داريم با بررسي اين پرسشنامه خدمت رساني بهتر و بيشتر را به شما مشتريان گرامي تحقق بخشيم.

          ضمن تشكر از همكاري شما خواهشمنديم در هنگام پاسخ دادن ، دقت و صراحت لازم را مبذول فرماييد.

           


          رديف سوال
          1 جنسيت



          2 سن :






          3 تحصيلات:







          4 پست الكترونيك :

          5 ميزان رضايتمندي كلي شما از خدمات بانك در چه حد است ؟





          6 تنوع خدمات بانكي و خدمات الكترونيك بانك را چگونه ارزيابي مي كنيد ؟





          7 اطلاع رساني بانك در مورد خدمات بانكي در چه حدي است ؟





          8 نحوه دسترسي به اطلاعات و جستجوي آنها چگونه است ؟





          9 سهولت دسترسي به شعب بانك را چگونه ارزيابي مي كنيد ؟





          10 محيط داخلي ، چيدمان دكور و امكانات رفاهي داخلي شعب مناسب است ؟





          11 نماي خارجي شعب بانك تا چه ميزان از زيبايي برخوردار است ؟





          12 سرعت و دقت كاركنان به درخواسته هاي شما در چه حدي ارزيابي مي شود ؟





          13 نحوه برخورد كاركنان با مشتريان چگونه است ؟





          14 رازداري و حفظ اسرار مشتريان توسط كاركنان بانك چگونه است ؟





          15 ارزيابي شما از پوشش و ظاهر كاركنان چگونه است ؟





          16 ارزيابي شما از ساختار گرافيكي وب سايت بانك ازلحاظ زيبايي و جذابيت چگونه مي‌باشد؟





          17 نحوه ارائه مطالب و محتواي وب سايت بانك را چگونه ارزيابي مي كنيد ؟





          18 تا چه حد محتويات سايت بانك ، دربر آورده شدن نيازهايتان موثر است ؟





          19 ميزان رضايت كلي شما از وب سايت بانك چگونه است ؟





          20 پيشنهادات و انتقادات شما براي بهبود ارائه خدمات توسط بانك چيست ؟