• سرفصل اخبار
    • پربازدیدترین اخبار
    •  
    • فهرست اخبار
      انتشار چهل و هشتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین

      انتشار چهل و هشتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین

      چهل و هشتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین، منتشر شد.

      بهره گیری از بستر بانکداری دیجیتال یکی از اقدامات مهم بانک ایران زمین است

      معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین:

      بهره گیری از بستر بانکداری دیجیتال یکی از اقدامات مهم بانک ایران زمین است

      گردهمایی روسا و معاونین شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران ارشد بانک در استان اصفهان برگزار شد.

      مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد

      مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد

      مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، امور شعب استان ها، امور حراست، مدیران مناطق یک و دو استان تهران، روسای ادارات دبیرخانه هیأت مدیره و حوزه مدیریت و توسعه نرم افزار بانک ایران زمین، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار شد.

      حمایت بانک ایران زمین از توسعه کسب و کارهای خرد و تولید داخلی

      حمایت بانک ایران زمین از توسعه کسب و کارهای خرد و تولید داخلی

      مدیر عامل بانک ایران زمین تاکید کرد: توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و برنامه و استراتژی تعیین شده بانک ایران زمین بر همین راستا تدوین شده است.

      مسابقه بزرگ نقاشی بانک ایران زمین

      مسابقه بزرگ نقاشی بانک ایران زمین

      مسابقه بزرگ نقاشی بانک ایران زمین، با نام " از همه رنگ" مخصوص کودکان 3 تا 7 سال برگزار می شود.

      انتشار چهل و هفتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین

      انتشار چهل و هفتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین

      چهل و هفتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

      تمامی مسوولیت "نئوبانک فردا" با بانک ایران زمین است

      معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین:

      تمامی مسوولیت "نئوبانک فردا" با بانک ایران زمین است

      در پی راه اندازی نئوبانک هوشمند فردا و استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران کشور از این اپلیکیشن فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از ایجاد سرویس های ویژه برای کاربران این اپلیکیشن خبر داد.

      نئوبانک «هوشمند فردا» در دسترس قرار گرفت

      نئوبانک «هوشمند فردا» در دسترس قرار گرفت

      نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
      به گزارش روابط عمومی؛ نوید رجائی پور مدیرعامل نئوبانک هوشمند «فردا» با اعلام این خبر گفت: پس از مراحل تست و دریافت نقاط ضعف و قوت، نسخه اصلی آن بارگذاری می شود

      ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

      ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

      مفهوم کلمه "تجربه مشتری" یکی از مفاهیمی است که در کسب و کارهای امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.

      تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

      تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

      مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به حرکت رو به رشد مخاطبین و مشتریان بانک ایران زمین گفت: در عصر دیجیتال تعریف مشتری و مخاطب دچار تغییر شده است و مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت تبدیل شده است.